دنیای مسخره ایست.....
دنیای مسخره ای شده!
دنیایی با آدمای مسخره تر!
دنیایی از جنس فریب
دنیایی از جنس کلک
دنیایی که آدمکاش از صبح تا شب
تو گوش هم پچ پچ کنون
میگه آقا! میگه خانوم!
اما تو خلوتش میگه:
لعنت به این شب پره شوم!
دنیایی که با هر فریب
ما رو ستاره میکنه
ما رو میذاره رو سرش
تا عاقبت با فتنه هاش
سیاه رو رنگی میکنه
قلبا رو سنگی می کنه
دنیایی که نمیدونه
کوچه خوشبختی کجاست؟!
سینه بی کینه کجاست؟!
لوطیه بی کلک کیه؟!
عاشق با وفا کجاست؟!
بیاین از این دنیا پیاده شیم.
+ نوشته شده در یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۸ ساعت 11:13 توسط محسن مدبری
|